giovedì 18 giugno 2015

consulatanta imobiliare


Astăzi sărbătorim Ziua Agentului Imobiliar 2015, un eveniment elitist, marca IMOPEDIA.ro. Este o zi specială pentru breasla imobiliară: un moment în care rivalitățile se transformă în amiciții, orgoliile se transformă în cunoștințe împărtășite, iar munca se transformă în plăcere. Urmează o zi întreagă dedicată exclusiv agentului imobiliar, o zi condimentată cu momente educaționale, amuzament și clipe de neuitat, așa cum s-a întâmplat fără greș și la toate edițiile anterioare ale acestui eveniment deja consacrat în domeniu. oradea imobiliare

Ziua Agentului Imobiliar este un moment de referință, pentru întreaga piață imobiliară din România. Anual, specialiștii din domeniu se întâlnesc cu acest prilej, pentru a discuta cele mai importante evoluții ale momentului, precum și pentru a găsi soluții la problemele cu care se confruntă. Toate aceste lucruri sunt mai simple, atunci când aproximativ 200 dintre cei mai buni agenți imobiliari se adună în aceeași încăpere.
„Ziua Agentului Imobiliar este o zonă neutră, în care agenții imobiliari au un singur scop comun: îmbunătățirea mediului business. ZAI este, și a fost în fiecare an, un eveniment de responsabilizare a pieței, iar fiecare ediție a confirmat că profesioniștii pot lucra la fel de bine individual, cât și ca o echipă. Astăzi vom continua această tradiție, cu invitați care pot aduce valoare acestei profesii prin propriul model de succes. Nu vor lipsi nici momentele dinamice și inedite, continuând obiceiul anilor anteriori”,arată Răzvan Muntean, general manager IMOPEDIA.ro
Primul speaker al zilei este Andi Moisescu, gazda unor emisiuni celebre precum „Apropo TV” sau „Românii au talent”. Special pentru Ziua Agentului Imobiliar, vedeta TV a pregătit un moment inspirațional, numit „Work less, Play More”. Paradoxal, o abordare mai relaxată asupra muncii, poate aduce beneficii neașteptate. Această teorie este susținută și de al doilea speaker, unul dintre cei mai apreciați experți în instruire, Petre Bica. Acesta va puncta elementele cheie pe care trebuie să le atingă un vânzător în relația cu clientul său.
„Orice demers reușit începe cu o pauză bună. Similar, orice carieră de succes începe cu celebrarea meseriei respective. Tocmai de aceea, Ziua Agentului Imobiliar joacă un rol important în evoluția domeniului, pe termen scurt, mediu și lung. Atunci când stai alături de colegii tăi, fie ei colegi de departament, firmă sau breaslă, și poți să te detașezi de rivalitate, să apreciezi munca lor, doar atunci poți să te numești un bun profesionist”, explică Petre Bica, speaker ZAI 2015.
Un agent conectat la realitate, este un agent bun. Dar un agent de succes are nevoie de marketing
Conectarea la comunitățile locale, naționale sau internaționale, oferă specialiștilor în orice domeniu o imagine realistă despre domeniul în care activează. Să înveți din experiența altora este apanajul profesioniștilor desăvârșiți, dar doar cei care știu să împacheteze optim această experiență, vor ajunge să aibă cele mai bune rezultate.
„Percepția nu este realitatea, după cum se demonstrează în psihologie. În marketing însă, percepția chiar este realitatea. Marketingul este cel care adaugă valoare, atât de necesară într-o piață în care nu mai este suficient să fii foarte bun. Momentan însă, există o parte a pieței mai bună la marketing și alta, mai bună la meseria în sine. Atunci când se va ajunge la un echilibru între aceste lucruri, piața va funcționa în avantajul tuturor. La ZAI voi prezenta câteva metode foarte ușoare de a face acest lucru”, explică Andy Szekely,  speaker și trainer.bucurest imobiliare
Finalul evenimentului va fi unul plin de voie bună și se va desfășura cu ajutorul agenților imobiliari. Aflat la cea de-a doua ediție, concursul „Vrei să fii imobiliar?” va testa cunoștințele participanților cu întrebări specifice domeniului imobiliar. Întregul moment va fi prezentat de carismaticul prezentator TV, Cătălin Oprișan.
„Ziua Agentului Imobiliar este un moment în care specialiștii din industrie renunță la rutina cotidiană și creionează o realitate mai bună pentru întreaga piață imobiliară locală. Ei îndrăznesc să spere, să creadă, și, într-un final, să schimbe piața imobiliară, așa cum este ea acum, prin puterea celor mulți. Căci atunci când te conectezi empatic cu 200 de colegi de breaslă, când observi că dincolo de lupta pentru clienți, țelul suprem este același, există un confort moral care îți oferă energia necesară de a schimba lumea”,încheie Raluca Joița, co-prezentator Ziua Agentului Imobiliar hotel de vanzare
Raluca  Brezoianu, de profesie avocat, şi Marian Predel, antreprenor cu experienţă în domeniul imobiliar, aduceau la începutul anului 2011 în Ro­mânia prima franciză Comptoir de Famille, un brand francez de magazine dedicat decora­ţiunilor pentru casă, prezent în alte 15 ţări din lume.
Atunci au investit în jur de 100.000 de euro în acest business, iar în urmă cu o săptămână au mai cheltuit în jur de 3.000 de euro pentru a-şi muta businessul de pe Calea Dorobanţilor din Capitală pe o străduţă din zona Floreasca într-un spaţiu de 80 de metri pătraţi. „Am decis să ne mutăm de pe Calea Dorobanţilor pentru că traficul a scăzut foarte mult în zona respectivă, aş zice undeva la peste 50% faţă de momentul în care am început şi chiar de anul 2013. Aproape tot businessul care exista pe Dorobanţi începe să dispară pentru că nu mai sunt clienţi, nu înţeleg exact ce s-a întâmplat. În plus, chiriile sunt foarte mari. Unde ne-am mutat acum avem un spaţiu puţin mai mare, foarte bine compar­timentat, pe care îl putem amenaja ca pe o casă şi chiria este cam cu 50% mai mică“, spune Raluca Buzoianu.hale de vanzare timis
Ea nu a precizat ce venituri a avut magazinul, dar susţine că scăderea traficului a dus la un declin considerabil, însă valoarea coşului mediu de cumpărături al clienţilor a rămas aproape la fel, spre 50 de euro. În 2013, compania Proiect Maison De Charm, care operează maga­zinul, a avut afaceri de 85.000 de euro, a fost pe pierderi şi a avut un număr mediu de trei angajaţi, potrivit datelor de la mfinante.ro. imobiliare arad
Comptoir de Famille nu este singurul business care a dispărut din Calea Doro­banţilor, nume mari precum multibrandul de lux The Place, controlat de Iulia Dobrin, renunţând la magazinul de pe această arteră pentru Calea Victoriei (una dintre princi­palele artere comerciale din Bucureşti, dar cu 50% din spaţii încă neocupate).
Procesul de mutare a durat două săptămâni, cu tot cu reamenajarea spaţiului şi mobilarea lui şi deja în primul weekend petrecut în noua locaţie Comptoir de Famille a avut un trafic semnificativ mai mare ca pe Calea Dorobanţilor.  imobiliare timisiaora
„Trecem printr-o perioadă destul de dificilă pentru că oamenii se uită mai mult la preţ. Iar bunul mers al economiei din ultimul timp nu s-a reflectat în business, cel puţin nu când eram încă la fosta locaţie”. afaceri de vanzare bucurest
Dacă în urmă cu mai bine de un an, când ZF a relatat povestea Comptoir de Famille la rubrica „Un start-up pe zi” Raluca Buzoianu lua în calcul ideea francizării brandului şi în alte oraşe din ţară, precum Iaşi, Sibiu, Braşov, Timişoara sau Cluj, în prezent ea se gândeşte doar la stabilizare după mutarea magazinului şi la “dezmeticire” după un 2014 cu afaceri în scădere. Cel mai bun an pentru companie a fost 2012 când a avut vânzări de 125.000 de euro.

Nessun commento:

Posta un commento